sâmbătă, 18 august 2007

Mi-am facut blog de plictiseala!

Ce face omu cand se plictiseste? Isi face blog... unul provizoriu pana la reinstaurarea celui vechi evident. Sau poate cine stie. Oricum cel vechi era cam prea personal.

Atunci cand m-am hotarat sa imi fac acest blog ma gandeam sa scriu despre ceva... dar a trecut atata vreme de atunci incat am si uitat despre ce vroiam sa scriu. Am tot editat si am tot editat chestii, am facut chiar si un sondaj si astept raspunsurile fetelor pentru ca sunt extrem de curioasa in legatura cu adevarul despre orgasmul la feminin.

Ei.. cu certitudine am sa imi amintesc eu ceea ce doream sa comunic prin intermediul unui blog, cred ca era vorba despre internet si despre forta acestuia de a coaliza oamenii si despre posibilitatile nelimitate de comunicare... sau poate nu. Ma mai gandesc.

E posibil sa fi fost despre blogul lui Catalin (Benny) care imi place si care ma face sa am chef sa am propriul blog... habar nu am!

Niciun comentariu: